poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Dyplom + Kilka informacji

Wybacz, Aniu, ale jestem beznadziejna w robieniu takich rzeczy. Zresztą nieważne, proszę:


Druga sprawa jest taka, że zawiesiłam kilka blogów. Po prostu póki co nie mam na nie weny. Chcę napisać rozdziały z wyprzedzeniem i wtedy do nich wrócę ;D

Trzecia taka, że wzięło mnie na kolejny... xD Nie, nie żartuję. W każdym bądź razie takiej historii na temat naszych kochanych bohaterów chyba jeszcze nie było ^^ Do tej pory zastanawiam się, co zrobię z wypowiedziami Rikera... Zapraszam: http://rikessa-without-words.blogspot.com/

No i czwarta taka, że z rozdziałem zwlekam, ale masz kilka rzeczy do zrobienia i brak czasu na napisanie. Pojawi się w tym miesiącu, obiecuję. Może w przyszłym tygodniu, bo 11 mam urodziny, a może nawet w tym.

Kocham Was ;*

12 komentarzy:

  1. Poczekam na rozdział i z chęcią zaglądne na nowego bloga :) Tak poza tym dawno nie komentowałam, ale blogi czytam. Zapraszam do mnie: http://my-diary-rllm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś ty? Ja miałabym nie poczekać? xD Poczekam nawet i rok! ;D
    Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęskniłam za Tobą! :* Haha. Masz GG może? ^^

      Usuń
    2. No a ja za tobą nie?! xD ;** Miałam, ale usunęłam już ;> Jak coś to wbijaj na ask'a: http://ask.fm/Niepozorna12 xD

      Usuń
  3. Super! Dyplom jest ładny:)
    Bardzo ci za niego dziękuję!
    Czekam z niecierpliwością na rozdział!
    Zapraszam do mnie:
    http://na-zawsze-razem-tak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Uwielbiam Ciebie i Twojego bloga!
    Oczywiście czekam na kolejny rozdział :DD
    PS. Nie chece żeby to była jakaś chamska reklama ale dopiero co zaczynam i może wpadniesz jak będziesz miała czas i ochotę: r5-love-me-like-that.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :D Świetny blog☺ Kiedy dodasz kolejny rozdział?
    Zapraszam do mnie na: https://unusual-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam@! @!@!@!@]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy rozdzialik ??? Jestem twoją czytelniczką od samego początku. Nie komentowałam z jednego powodu: leń xD. Myślę, że masz ogromny talent. Nigdy nie czytałam tak wciagającego bloga. Wiele osób prowadzi blogi, ale mała część z nch potrafi tak niesamowicie pisać. Twoje opowiadania zawsze są wciągające. Fabuła jest bardzo ciekawa, dlatego czyta się bardzo dobrze. To, jak prowadzisz bloga, także jest super. Podoba mi się to, że masz taki dobry kontakt z czytelnikami. Robienie konkursów i nagradzanie zwycięzców dyplomami jest bardzo miłe z twojej strony. Sama jestem czytelniczką ogromnej ilości blogów, ale to twoje najbardziej przyciągają moją uwagę. Mam nadzieję, że nigdy nie przestaniesz pisać. Prowadzenie blogow napewno sprawia ci tak ogromną radość, jak i nam. Cieszę się bardzo, że natrafiłam na twojego bloga (i inne oczywiście :b). Życzę ci, abyś motywowana komentarzami z naszej strony, pisała takie właśnie niesamowite opowiadania. Pozdrowienia :*
    Ewcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, to takie kochane <3 Dziękuję bardzo :D Rozdział już jest ^^

      You totally made my day!

      Usuń