sobota, 7 czerwca 2014

Miła niespodzianka od Anonimowej osoby :)







To już któryś z komentarzy. Ten akurat trafił do spamu, ale wszystkie dostaję na maila :) Skoro tak... Jeśli chcecie, mogę usunąć wszystkie moje zawieszone blogi, albo te, które wybierzecie. Proszę bardzo. Typujecie w komentarzach.

W wakacje mam zamiar odwiesić te, które zostaną i niektóre doprowadzić do końca, resztę będę pisać dalej.

Żeby nie spamować, zapraszam do obejrzenia filmiku o Rikusiu, który robiłam jakieś dwie godziny i tyle samo dodawał się na YT XD http://youtu.be/fZavOBnMQJQ
A jeśli jesteście na telefonie, to proszę:


18 komentarzy:

  1. Tego anonima chyba pojebało!!
    Masz zakaz ich usuwania.
    Zakładaj tyle blogów ile chcesz ja i tak je będę czytać bo super piszesz i fabułe też masz super.
    Więc nie słuchaj się tych głupich ludzi co tak piszą bo są tępi na maksa i mocno pojebani. A oni niech sobie przeczytają lepiej tego Kubusia Puchatka kurwa a nie czytają blogi super osób i mi ich obrażają. No japierdole co to za sprawiedliwość na tym świecie żeby mówić żeby usówać tak świetne blogi jakie ty piszesz.
    I czekam na odwieszki na blogach i rozdziały. :) (*^﹏^*)(>^ω^<)♡
    A i huj w oko bo w dupe to przyjemność takim anonimom jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak usuniesz te blogi to cie udusze własnymi rekami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten anonim ma troche racji
    Po co ci tyle blogów skoro nic na nich nie robisz???
    Czytam wiele z nich ale to jest troche bez sensu bo czytam wiele blogów i nie dokońca pamiętam co było na twoim. Ale wiem też że wiele ludzi lubi to co robisz i ja sama nie lubie jak ludzie usuwają bloga. Lepiej poprostu dokończ te blogi które sprawiają ci najwięcej radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za gówniany tablet, nie dodał komentarza!
    Ale ten anonim ma trochę racji. Zakładanie tylu blogów nie było dobrym pomysłem, bo wiadome było, że nie uda ci się wszystkich prowadzić. Rozumiem 3-4, ale aż tyle? Mogłaś połączyć fabuły kilku blogów w jeden, wtedy nie byłoby tyle pracy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego w wakacje chcę je (no, kilka z nich) dokończyć albo wcześniej usunąć, jak wolicie :)

      Usuń
  5. huj ci w dupe anonimie weś ty se kubusia puchatka poczytaj jest na twoim poziomie intelektualnym

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje blogi sa naprawdę bardzo fajne :) ale nie podoba mi się jak kogos obrazacie. wyzywanie go w taki niefajny sposób jest moim zdaniem dziecinne. fakt ten anonim nie pisal mile i na pewno nie zmotywowal autorki do pisania dalej. czy nie lepiej zacząć ja motywować. jestem z toba i czekam do wakacji na kontynulowanie blogow. kto się ze mna zgodzi? 3my się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że nie usuwaj! Nie przejmuj się anonimami, oni mają zawsze najwięcej do powiedzenia, masz prawo pisać ile chcesz i kiedy chcesz, nikt nie powinien mieć na to wpływu! :)

    www.colourfulletters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę obrażać anonima, bo wiesz przecież moja droga jaka jestem kulturalna... Hahahah, ta jasne, dopóki ktoś mnie czymś nie wkurzy.. (Widzisz? Powstrzymałam się od brzydkiego słowa! xD) Na przykład rozwaleniem Auslly, albo Raury... Ale mniejsza.
    Czasem mój malutki rozumek też się nie może połapać w tych wszystkich blogach, ale kij z tym! Liczy się to, że kocham je wszystkie (i ich autorkę rzecz jasna ;* <33 Och, och Niepozorna słodzi! xD) i nie pozwolę ci usunąć żadnego z nich! Wszystkie mają zostać, bo chcę, żeby prędzej czy później zostały reaktywowane. (A ten najszybciej, bo chcę śluby! Helloooł -,- No i do 100 rozdziałów musisz dojść *.* A potem i do 200.. )
    Bo jak je usuniesz, to może anonim będzie zadowolony, ale pomyśl sobie jaka będzie moja reakcja -,- Wiele osób może poświadczyć: Niepozorna nie lubi, kiedy się ją wkurza. A już na pewno kiedy pozbawia się jej zajebistych blogów do czytania...

    OdpowiedzUsuń
  9. dupa. tamten anonim niech nie włazi nam w dupy. a jak usuniesz blorzy to przyjde z patelnia dla idiotów a mam 6 braci w tym sami 16,14,15,17,13,16 ktorzy mniue się boją a mam 12 lat xD a palelnia jest twarda

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy ktorzy pisza zeby nieusuwala.sa pojwbani na wiekszosci blogoch o miesiecy kurwa nic nie ma to po chuja jej tyle niech zajmi ie jednym.i niech go skończy wszystkie.o.prucz tego bloga pousuwalm z zakladek bo tu raz na.miesiac jakis tam rozdzial jest ale to za malo (tyle syfu bo pisze na tel)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 - nie waż się wyzywać moich czytelników.
      Po 2 - nikt Ci czytać nie każe, słoneczko ;) Wywal ten też z zakładek, jak chcesz.
      Po 3 - będę pisała ile chcę. Nie mam po prostu czasu w ciągu roku szkolnego, ale w wakacje je skończę.
      I po 4 - naprawdę nie wyzywaj osób, które czytają moje opowiadania. Jedź po mnie, nie po nich :/

      Usuń
    2. No nieźle...
      Mnie tam możesz sobie obrażać, bo nie interesują mnie opinie niewyedukowanych grup społeczeństwa, ale NIKT NIE MA PRAWA OBRAŻAĆ TEJ WSPANIAŁEJ BLOGGERKI, OK?! Pisanie opowiadań to nie jest prosta sprawa, a dziewczyna już się napracowała.
      Poza tym, moja droga, jeśli wypowiadamy się publicznie należałoby zachować zasady poprawnej polszczyzny. To, że napisałaś z telefonu komórkowego, nie zwalnia cię z przestrzegania zasad interpunkcji i ortografii, nie mówiąc już o cenzurowaniu wulgaryzmów.

      Usuń
  11. Kobieto!!
    Nie usuwaj żadnego z nich, bo się wścieknę!!
    Wszystkie są zajebiste i nie masz prawa ich usuwać bo cię, kuźwa, ukatrupię!!!
    Kocham Cię i Twoje wszystkie blogi, więc kurde, nie rób mi tego i ich nie usuwaj!! <3
    Czekam na next'y na każdym blogu!!
    KOCHAM!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz wypowiem się ja xD Wydaje mi się.... Dobra może inaczej. Kocham jak piszesz, ale jakoś nie ciągnie mnie do twoich innich blogów. Jest ich masa, wszystko się miesza itd. Niektórym ( no chyba, że tylko mnie ^^) .... No nie, że nie chce.... Ale sprawia trudność czytanie kilku blogów jedego autora. Podoba mi się twój styl pisania, ale na kilku blogach nie potrafie tego... Hm... Czytać. Nie, że wiem co się wydarzy czy coś, ale... No po prostu. Ten sam styl pisania i wszystko się miesza. Nie chce cię w żaden sposób urazić, ale według mnie najlepiej by było jakbyś spożądziła sobie.. Nwm liste blogów ze wzgledu na ilość czytelników. Te z najmniejszą ilością zakończyć, a dwa-trzy najpopularniejsze dalej prowadzić. Takie jest moje zdanie. Mam nadzieję że się na mnie nie obrazisz, bo nie chciałabym, żeby moja idolka mnie nie lubiła ;)

    OdpowiedzUsuń