piątek, 11 lipca 2014

Zamknęłam kilka blogów... + Zagadka

Stwierdziłam, że nie ma sensu ich wszystkich ciągnąć. Może kiedyś do nich wrócę, czasem dodam rozdział. Na razie zostawiam sobie moje dwa i prawdopodobnie odnowię Like DAMN!, ale z innym linkiem i nieco inną historią (http://rock-that-rock.blogspot.com/). Razem z dziewczynami prowadzę jeszcze dwa i R5 Crew. To pięć, ewentualnie sześć blogów. Na razie wystarczy. Oprócz tego są blogi z Dagmarą, Weroniką i Olą, ale mam problemy z kontaktem z nimi ;-;

Czas na zagadkę ;3 Jedyna podpowiedź jest taka, że tyczy się bloga i ma ciekawych bohaterów z dalszego planu. Jeśli zorientujecie się, o co chodzi, piszcie w komentarzu. Kto odgadnie dostanie małą nagrodę :D

Obiecuję, że postaram się dodać tu szybko rozdział.

Kocham Was ;*

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem chodzi o ten blog : http://its-crazy-stupid-love.blogspot.com/
    I wydaje mi się, że prowadzi go Ty i MaddieMoim zdaniem chodzi o ten blog : http://its-crazy-stupid-love.blogspot.com/
    I wydaje mi się, że prowadzi go Ty i Maddie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, ale wiesz, co mam Ci do powiedzenia XD Anyways, nagrodę wyślę listem.

      Usuń
  2. PROŚBA :)
    Hej, mam małą prośbę :)
    Możesz dodać rozdział na tego bloga : http://r5-marano-story.blogspot.com
    Zapowiadał się serio ciekawie, i chciałabym zobaczyć co się stanie dalej :*
    Mam nadzieje że uszanujesz moją prośbę, ten blog również jest świetny masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej spodobał się ten twój blog, na którym nie piszesz już od 4 miesięcy. Marano versus Lynch, czyli jak prosto zniszczyć przyjaźń. Najbardziej i jeszcze Serce nie zapomina oraz Randka z wrogiem. Te trzy są najlepsze. Mogłabyś je dalej pisać? Chociaż jeden z tych? Proszę cię :) Na prawdę fajnie piszesz. ~ Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam!
    Pozdro Klaudia K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka. Zapraszam do mojego bloga. www.r5-and1d-andbadgirls.blogsot.com
    I mam prośbę. Przeczytajcie post,,Jest sprawa" i jak chcecie to się zgłoście.

    OdpowiedzUsuń