wtorek, 5 maja 2015

Koniec?

Matko, jak mnie tu długo nie było! Nie mogłam się zebrać. Przepraszam was baaardzo. Niestety (lub stety) mam dwie wiadomości. Najpierw może zła. 
Historia Rossa i Laury dobiegnie końca w najbliższych rozdziałach, zobaczycie, co zaplanowałam i nie zrobię raczej 2 'sezonu'. 
Dobra wiadomość jest taka, że napiszę tu kolejne opowiadanie, tym razem o Rikerze i Ally (kocham to imie, wszędzie muszę je wepchnąć). Naprawdę długo się nad nim zastanawiałam i chyba w końcu czas je napisać. Co wy na to?

Kocham Was i pozdrawiam ❤️

4 komentarze:

  1. Jestem za nową historią , ale trochę szkoda że ta się kończy jestem ciekawa co zaplanowałaś
    czekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za nową historią , ale trochę szkoda że ta się kończy jestem ciekawa co zaplanowałaś
    czekam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda,że nie będzie drugiego sezonu ale mam nadzieję ,że wszystko w rozdziale będzie dobrze, że dobrze się skończy.:)

    OdpowiedzUsuń