niedziela, 12 stycznia 2014

82. I know.

CZĘŚĆ TRZECIA

Dla Weroniki, która użyczyła pomysłów ;*

OCZAMI RYDEL
... mąka. O fuck! Wszystko znowu było białe, a Ratliff gorączkowo się za czymś rozglądał.
-Gdzie moje kartofle?-wrzeszczał.
-Na górnej półce, bo Rocky rzuca nimi w Rossa-wyplułam biały "puch" z ust.
Chłopak szybko ściągnął jednego i pierdzielnął mnie prosto w oko.
-Ell, ty debilu!
-O-oh-wypalił wybiegając z kuchni niczym Rocky widzący wściekłą Maię.
Goniłam go z patelnią w ręku, póki w drzwiach nie stanął wspomniany brunet. Zmierzyłam go zdziwionym spojrzeniem, a Ratliff spierniczył przez okno.
-Nie pytaj-burknął chłopak.
Spojrzałam w kierunku wybielonego pokoju. Nie chciało mi się sprzątać. Zwalę na Rikera pod groźbą zaprzestania produkowania szarlotek na zawołanie.

*Dwie godziny później*
Myślałam, że nic już mnie nie zdziwi, ale dziewiętnastolatek w MOIM różowym swetrze robiący shake'a przed oknem... Z kim ja żyję, ludzie?!
-Rocky, oddawaj to!-rozkazałam.
-Oj, no! Tylko pożyczyłem-tłumaczył.
-Maaaaiaaaa!-zawołałam.
Dziewczyna stanęła w drzwiach po czterech sekundach. Strzeliła mu kilka fotek, po czym wrzuciła na Facebook.
-Ciekawe, ile dostaniesz like'ów-chichotałyśmy.
Mózg tego pawiana wolno przetwarza, więc zorientował się, o co chodzi dopiero po minucie.
-Ty z dziurą w gaciach na pewno więcej-pomachał jej swoim Samsungiem przed nosem.
Nie wiem, jak to zrobił, ale telefon ostatecznie wylądował na ścianie i roztrzaskał się na kawałki.

*21 maja*
OCZAMI ROSSA
Obudził nas płacz Ally. Przetarłem oczy i delikatnie trąciłem Lau łokciem. Zdezorientowana dziewczyna zleciała na podłogę. Szybko pobiegłem do łóżeczka małej, wziąłem ją na ręce. Teraz nie ma jak mnie pobić! Mwahahahaha!
-Rossiaczku, następnym razem nie zasłaniaj się dzieckiem tylko stań do walki jak prawdziwy facet-zakpiła.
-Nie uderzę dziewczyny-odparłem dumnie.
-Ale ja ciebie mogę, więc więcej mnie tak nie budź-zagroziła.
Pfft, akurat mi dużo zrobi! Chociaż w sumie... Dobra, jednak może. Dałem kruszynce smoczka, dzięki czemu przestała wyć. Naprawdę rzadko to robiła. Była ciekawa świata, energiczna, ale bardzo grzeczna. Melody za to charakter odziedziczyła po Mitchell i Rocky już może się bać. Swoją drogą, ciekawe czy się pobiorą? I czy Rydellington ze sobą zamieszka?

OCZAMI RIKERA
-Ness, chcesz iść ze mną na kolację?-spytałem z uśmiechem.
-O szóstej rano?-przetarła oczy.
-Wieczorem-poprawiłem ją.
-Czego chcesz w zamian?
-Buziaka i żebyś zawsze była obok.
-Nie opłaca się-zażartowała, cmokając mnie w policzek.
-To pójdę do Laury-wzruszyłem ramionami.
-Ej, no!-zmarszczyła brwi-Chcę iść.
-A zrobisz ciasto?-poprosiłem.
-Wiedziałam. Weź ty się ogarnij! Niedługo sto kilo ci waga pokaże-poklepała mnie po brzuchu.
-Wiesz ty co?!-prychnąłem.
-No wiem, kochasz mnie-uśmiechnęła się uroczo.

----
W nexcie zobaczycie, kto przeszkodzi Rikessie na randce :3

8 komentarzy:

  1. " -Gdzie moje kartofle?-wrzeszczał."
    "Myślałam, że nic już mnie nie zdziwi, ale dziewiętnastolatek w MOIM różowym swetrze robiący shake'a przed oknem... "
    I weź ty mi człowieku powiedz, że ja mam się tym blogiem nie jarać.
    Żebyś ty widziała jaki ostańczyłam taniec szczęścia, kiedy zobaczyłam, że jest nowy rozdział! Tylko, że już sobie nie potańczę, bo walnęłam nogą o fotel ;D I to dość boleśnie ;___;
    Czekam na nn ;p Jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie prócz shake'a moja Wercia ;* Uu, też tak mam. Ostatnio wykręciłam nogę i skoczyłam tak ;-;

      Usuń
  2. superrrrrrr czekam na szybkiego nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział; jest bardzo fajny! Czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąka?! Nie no po prostu rozwalasz system! xD
    "Myślałam, że nic już mnie nie zdziwi, ale dziewiętnastolatek w MOIM różowym swetrze robiący shake'a przed oknem... Z kim ja żyję, ludzie?!" -Hahahahahahahaha Pozdro z podłogi ;P
    No i oczywiście kartofle xD Nie mogło by się bez nich nic odbyć i tradycyjnie patelnia xD
    Czekam na next i piątek of course :D
    ~Briee

    OdpowiedzUsuń
  5. SSSUUUPPPEEERRR!!!
    Nie ma to jak Rocky w swetrze Rydel xD
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Blog! Szczegóły tutaj: http://raura-r5-love-story.blogspot.com/2014/01/liebster-blog.html

    Dzięki ,że wykorzystałaś mój sweterek i kartofle! <3 Jesteś the best!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle rozdział cudowny <3
    Zapraszam do siebie: http://percy-and-annabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń