piątek, 17 stycznia 2014

83. I just wanna kill you, dork!

Dla Gabi i jej koleżanek, których imion niestety nie znam <3

OCZAMI RYDEL
Siedziałam w pokoju przeglądając jakąś gazetę Laury, kiedy wpadł do niego roztrzęsiony Ellington.
-Delly, gdzie moje łyżwy?
-Może u ciebie w domu?-prychnęłam-A co?
-Chcę ogolić Rocky'ego, bo wygląda jak bezmózgi yeti-wyjaśnił.
-Ale łyżwą?-otworzyłam szeroko oczy.
-No, tym ostrzem-mówił do mnie jak do głupiej.
-Aha. Schowałeś je pod łóżkiem-wzruszyłam ramionami.
Brunet spał pomimo tego, że dochodziła czternasta. Zajrzałam na chwilę do jego pokoju. Aww! Maia leżała wtulona w niego, a między parą jeszcze Melody. Nie wierzę, że o tej porze nie daje jeszcze koncertu! Jak dorośnie, to pewnie dołączy do zespołu metalowego, albo będzie robić za syrenę w Straży Pożarnej. Ally jest zupełnie inna. Słodka, grzeczna i zakochana w Rikerze. Zresztą z wzajemnością. Chłopak poza nią i Vanessą świata nie widzi. Jedno spotkanie tyle zmieniło... Normalnie pewnie wyszłabym za Ella i zamieszkała z nim w Denver, Rocky spałby z żukami w swoim syfie, Rik i Ross może by znaleźli jakieś dziewczyny nawet do pięt nie dorastające siostrom Marano, a w zasadzie to już Lynch. RyRy nie ma szczęścia do lasek. Co jedna, to gorsza. Westchnęłam cicho i ostrożnie przymknęłam drzwi. Ness właśnie zbiegała po schodach do kuchni, a najstarszy z nas wrył się w ścianę. Czyli po staremu. Zazwyczaj tak właśnie kończy jak się w nią zapatrzy.
-Rydel!-zawołał Rossy-Pomóż!
Razem z Lau toczyli wojnę na poduchy. Piórka latały absolutnie wszędzie, a Lisia obserwowała to zajście z niemałym zainteresowaniem.
-Chodź, mała. Pójdziemy do wujka-uśmiechnęłam się.
Blondyn momentalnie stanął w drzwiach i wyrwał mi bratanicę. Narwany goryl. Zmierzyłam go wściekłym spojrzeniem.

OCZAMI ELLINTONA
Stanąłem na łóżkiem Rai i złapałem Rocky'ego za włosy. Szybko je obciąłem. Reszta poszła z górki. Niestety łyżwa spadła mi na ziemię, przez co przerażona para stanęła na nogi. Zlustrowali się nawzajem zdziwionymi i rozbawionymi spojrzeniami.
-Wyłysiałaś-zarżał dziewiętnastolatek.
-Że co?! Ratliff...-padło tu kilkadziesiąt niecenzuralnych słów-Rockuś, tak przy okazji, ty też.
Najbliższe dziesięć minut gonili mnie po osiedlu z młotkiem i dzieckiem na rękach. Dopiero w domu się zakneblowałem. Uff.

*Wieczór*
OCZAMI RIKERA
-Leć się ubrać!-wrzasnąłem do Vanessy.
Sam już dawno wskoczyłem w garnitur. Trzeba jakoś wyglądać na randce, nie? Wyszedłem przed dom by zaczerpnąć świeżego powietrza. Zrobiło się wyjątkowo zimno, wiatr targał mi włosy.
-Jestem-Ness podała mi rękę.
Całą drogę przegadaliśmy. Nigdy nie mieliśmy problemów z odnalezieniem wspólnych tematów. Nawet jakby mi o swoich byłych nawijała, to i tak przecierpię. Dla niej jestem w stanie zrobić wszystko!
-Kocham cię-szepnąłem.
Obdarzyła mnie jednym ze swoich najpiękniejszych uśmiechów.

Siedzieliśmy w restauracji przeglądając karty. Cholernie drogo, ale mam to gdzieś. Ostatnio nigdzie jej nie zabierałem. Kręciła się nerwowo na krześle.
-Masz owsiki?-zaśmiałem się, a kelner spojrzał na mnie jak na wieśniaka.
-Nie, tylko... Tam stoi mój chłopak-wyjąkała.
-A to spoko. Chwila! CO, KURNA?!-wrzasnąłem.

----
Mam nadzieję, że się spodoba. Chcecie jakiś wypadek albo coś? XD

KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

15 komentarzy:

  1. Rozdział jest zabawny....
    Dawaj szybko next!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ale bez wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm... Może niech ogolą Ella? Nie... Hmmm... A może Lau przez przpadek zatrzaśnie się z Rossem w pokoju? XD Rozdział boski
    ~ Weronika TWOJA

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhu będzie afera! Czekam na next i zgadzam się z propozycjami Weroniki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no zarąbisty :D heh niech ktoś popadnie w nałóg ;) żartuję CZEKAM NA NEEXTAAA <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział i czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu, ale propozycje tu są ;) Chociaż wizja ogolenia Ella wydaje się całkiem kusząca ;D
    Czekam na nn, nie mogę się doczekać, co wymyślisz ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej informacji znajdziesz tutaj: http://r5-love-stories.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!!! Zostałaś nominowana do Liebster Award , więcej znajdziesz tu:
    http://ro-monica-ss.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html
    Pozdrawiam
    Monic Emily Bryan

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham twoje opowiadania :D
    Zapraszam jeśli ktoś lubi blogi miłosno-przygodowe http://percy-and-annabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. DSu[er dawaj nexta przez 3 dni nie spałam ( oczywiście w nocy czytałam ) i te wszystkie roździały przeczytałam. PROSZĘ DAJ NEXT !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominuję Cię do Liebster Blog Award :D Szczegóły tutaj: http://familyband-r5.blogspot.com/2014/01/nominajca.html

    OdpowiedzUsuń