sobota, 18 stycznia 2014

Liebster Blog Award 5 i 6

Zostałam nominowana przez Madzix AiA i moją kochaną Wercię za co Wam bardzo dziękuję :*

Pytania od Madzix:
1. Ile masz lat?
13 :)
2. Twój ulubiony kolor?
Żółty.
3. Masz rodzeństwo?
Tak, siostrę.
4. Masz jakieś zwierze, jak tak to jakie?
Labradora Lucky'ego i rybki.
5. Ulubiony film lub książka?
"Igrzyska Śmierci" w obu wydaniach, "Piękne Istoty", "Teen Beach Movie" i inne.
6. Wolisz filmy czy książki?
Książki. Chyba XD
7. Co cię skłoniło do pisania bloga?
Czytałam różne blogi o R5 i A&A, a kiedy skończyłam wszystkie rozdziały postanowiłam napisać swój blog ;D
8. Chciałabyś kiedyś cofnąć się w czasie?
Chyba nie.
9.Chciałaś kiedyś przestać pisać? Jeśli tak to czemu?
Nie, nigdy.
10. Ulubiona aktorka i aktor ?
Laura, Ross, Riker, Rydel, Ell, Maia :D Rocky nie wiem czy gdzieś gra, a Vanessy na planie nie widziałam ;c

Pytania od Werci:
1. Dlaczego zdecydowałaś/łyście się pisać bloga?
Już odpowiedziałam wyżej :D
2. Ulubiony/a aktor/ka?
Też było ;)
3. Lubisz/cie placki? XD
Of kors <3
4. Ulubiona piosenka?
Wszystkie R5 :3
5. Najśmieszniejsze i najdziwniejsze wydarzenie w twoim/waszym życiu? (Opisz)
Z tego to ja bym książkę zrobiła XD Może ostatnie jakieś opiszę? Na przykład jak stałam z Gabrysią na przystanku i wydzierałyśmy się do siebie "Idzie, idzie! Tam jedzie!" i obok przechodziła mała dziewczynka z bezcenną miną ;p
7. Słuchałaś/łyście kiedyś Little Mix?
Nie.
8. Lubisz/cie Violette lub Maie Mitchell?
Violettę... Raczej nie, bo nie oglądam. Natomiast Maię uwielbiam <3
9. Pomagasz/cie WOŚP?
Tak ^^
10. Myślisz/cie ,że Maite Perroni jest podobna do Seleny Gomez?
Tak.
11. Gdybyś/cie mogła/y być kimś innym na 1 dzień. Kim byś/cie była/y?
Myślę, że Rydel lub Laurą :3

Nominuję: 
Kinga Janik
Niepozorna Romantyczka
Cherry Marano
Juliet Plutowska
Elcia Tyc
Briee Lynch, czyli moja Gabi ;*

Moje pytania:
1. Ulubiony serial?
2. Grasz na jakimś instrumencie? Na jakim?
3. Ulubiona piosenka?
4. Gdybyś była złotą rybką, czyje marzenia byś spełniła?
5. Lubisz pomagać innym?
6. Piszesz na kartce, na telefonie, na komputerze? ;P
7. Ulubiony blog?
8. Najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
9. Którego z Lynchów lub Ella lubisz najbardziej?
10. Cieszysz się z nominacji?
11. Z którym autorem bloga najbardziej chciałabyś się spotkać?

PS Polecajcie mi swoje blogi w komach <3 Dziękuję za nominacje, wejścia i komentarze. Kocham Was :D

2 komentarze: