poniedziałek, 27 stycznia 2014

Uzależniłam się...

... od robienia blogów. Huh. Pomóżcie XD Normalnie mam trzydzieści pomysłów na godzinę i to efekt jednego z nich: http://auslly-another-story.blogspot.com/ Weź mnie ktoś rypnij, albo coś ;-; Trudno, przynajmniej zajęcie będzie XD Haha. Zapraszam Was <3 Jak ktoś chętny do prowadzenia ze mną to pisać na GG: 45865836. No i tak przy okazji: postaram się szybko napisać tutaj rozdział ;* Zrobię Wam niespodziankę, o! Pierwsza osoba, która skomentuje niech napisze, czego chce w nexcie. Tak w ramach bonusu może mi nawet całkiem zmieszać fabułę ;)

23 komentarze:

  1. Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że mam tak samo? Dzisiaj w ogóle nie spałam w nocy i pisałam rozdziały na blogi + zakładałam następne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. No no hah ale zajmij się blogami które masz bo na jednym blogu o Rikessie nie dodawałaś od 2 lutego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys podać mi link do twoich blogów? Na pewno wejdę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są po lewej :D

      Usuń
    2. A jak na telefonach bo nie ma

      Usuń
    3. To np.
      auslly-crazy-story.blogspot.com
      i-miss-you-ally.blogspot.com
      auslly-another-story.blogspot.com
      r5-crazy-story.blogspot.com
      Wejdź w widok na komputery <3

      Usuń
    4. A kiedy next i jeśli dziś to o której

      Usuń
    5. Wtedy, kiedy napiszę ;D

      Usuń
  5. Fajnie ,że założyłaś bloga,ale na pewno to dobry pomysł? Znaczy cieszę się, że robisz to co lubisz tylko czy aby na pewno dobrze robisz zakładając ich tyle na raz? Nie lepiej byłoby skończyć jeden i dopiero zakładać drugi?
    Oczywiście z mojego powodu nie musisz ich usuwać, bo ja je czytam i uważam ,że są świetne tylko nie obraź się ,ale gubię się czasem w fabułach. Po prostu mi się mieszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby to strasznie dużo i martwię się, że nie wyrobię, ale większość piszę ze świetnymi dziewczynami :D Niedługo pewnie kilka skończę, jeśli będzie trzeba ;D

      Usuń
    2. Ale pliss nie ten

      Usuń
  6. Hej Ally ja jestem chetna do pisania ale oczywiście nie mam gg wiec moze dalabys mi swoj e-mail? Jak chcesz zobaczyć jak pisze to tu http://jaciekochamatynie.blogspot.com moze juz z kims współpracuje ale mam tyle pomysłów ze moke prowadzic duzo blogow tak wiec podaj e-maila pod tym komem bede czekać
    ♥madzi♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rossyandlau@gmail.com
      Znalazłam już trzy osoby, więc do zakładania 15 bloga chętna bym nie była, ale mogę pomagać :D

      Usuń
    2. Ale ja nie mam 15 blogów tylko chce z tb współpracować na tym najnowszym blogu rozumiesz ♣

      Usuń
  7. Ally odpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. go to this web-site Prada Dolabuy you could try this out Source go to this site Louis Vuitton fake Bags

    OdpowiedzUsuń