piątek, 13 września 2013

Śpij spokojnie, Lela!

Ostatnio dowiedziałam się, że straciliśmy siostrę. Popełniła samobójstwo, bo inni naśmiewali się z niej. :( Bardzo, bardzo mi przykro z powodu Leli, choć jej nie znałam. Łzy mi pociekły po policzkach, kiedy zobaczyłam ostatni wpis dziewczyny. Na ręce napisałam długopisem "SLEEP QUIETLY, LELA! [*]" Wy też możecie to zrobić. Uczcijmy pamięć naszej siostry. Pamiętajcie, że jesteśmy jedną wielką rodziną i każdy z Was zawsze może zwrócić się po pomoc lub radę do innego R5er.

Śpij spokojnie, aniołku. Nie zapomnimy o Tobie!

5 komentarzy:

  1. [ * ] śpij spokojnie lela :( :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję ze w tamtym swiecie będzie ci tak dobrze jak tu/Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no skoro popełniła samobójstwo to raczej nie było jej dobrze, ale mam nadzieje że i tak każdy wie o co chodzi :)

      [*]

      Usuń