niedziela, 22 września 2013

XVIII. Best Vacation & Rocky's Girlfriend

OCZAMI LAURY
Wpiłam się w usta chłopaka, całkowicie ignorując błagalne wołania Rocky'ego.
-Ej, nabijacie się ze mnie?-mruknął pod nosem.
Oderwałam się od Rossa i złapałam go mocno za nadgarstek. Wzdrygnął ale po chwili spojrzał na mnie z zaciekawieniem.
-Po pierwsze: wow!-zaśmiał się blondasek-Po drugie: możesz puścić. Szybko ci nie ucieknę, serio.
-Po pierwsze, to ci coś pokażę.
Mina Rossa rozwaliła mnie całkowicie. Pokręciłam głową z politowaniem.
-Nie wiąże się to ze ściąganiem koszulki.
-Wiem, wiem-westchnął zawiedziony i oboje szczerze się roześmialiśmy.

OCZAMI ROCKY'EGO
Na szczęście Delly mi otworzyła. Rik był zbyt zajęty tuleniem się do Vanessy.
-Dzięki, siostra.
Już miałem stawiać paczkę na ziemi, kiedy trzasnęły mnie drzwi. Poleciałem na ścianę.
-Na szczęście stolik cały-zaśmiał się Riker.
Posłałem mu wściekłe spojrzenie. Uniósł ręce na znak, że się poddaje i zniknął mi z pola widzenia. Blondyn i jego dziewczyna zniknęli.
-Oddam was do zoo-skwitowała Ryd, załamując ręce.

OCZAMI ROSSA
Lau pociągnęła mnie do mojego pokoju i usiadła przy biurku.
-To co chcesz pokazać?-spytałem.
-A w sumie to nic. Chciałam zobaczyć twoją reakcję-zachichotała-Trzeba znaleźć dziewczynę Rocky'emu.
-Yhm. No nawet chyba kogoś mam-posłałem brunetce słodki uśmiech.
W mojej kieszeni zawibrował telefon. Wyciągnąłem go i odczytałem wiadomość.
-O wilku mowa. Dobrze się składa.

OCZAMI RYDEL
Rzuciłam się na kanapę, obok padł obolały Rocky.
-Coś cię gryzie?-spytałam.
-No. Czemy wszyscy kogoś mają tylko nie ja?
-A ja?-zaśmiałam się-Mogę ci kogoś...
Nawet nie dał dokończyć. Spojrzał na mnie jak na wariatkę.
-Lubię być singlem-pokiwał głową.
Teatralnie wywróciłam oczami. Boże, jakie to wszystko męczące. Z nimi nigdy nie ma spokoju! Dwójka na zmianę jeździ do szpitala, jeden chce dziewczynę ale pomóc sobie nie da, Ryland przyprowadza psychopatkę, Rik pewnie za tydzień ślub weźmie. Najciekawsze wakacje świata.

-------------
Już niedługo pojawi się Raia. Ale o Raurę się nie bójcie ;) Ktoś ma jakieś przeczucia? :D

5 komentarzy:

  1. super rodział, czekam na next
    a i domyslam się że Raia może mieć związek z Rockim

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział, czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, tylko błagam, niech Ross nie zdradza Laury z Maią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raia to ross i maia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, ja wiem. Specjalnie to zrobiłam żeby była jakaś zagadka ;p Bo jeszcze można przecież parę imion tak złączyć.

      Usuń