wtorek, 22 października 2013

Konkurs :)

Postanowiłam, że urządzę konkurs. :) Nie jest jakiś wielki i nagrody też super nie są, ale zawsze coś :) Chodzi o imię dla przyszłego dziecka Mai. Proponujecie po jednym dla dziewczynki i chłopca. Nie mogą się powtarzać. 25 października zrobię ankietę i będziecie mogli głosować na najlepsze.

Propozycja, która najbardziej przypadnie mi do gustu będzie użyta w opowiadaniu :) Dodatkowo 10 komentarzy, jeśli posiadacie bloga :)

Autorzy dwóch imion (jedno żeńskie, jedno męskie), które otrzymają najwięcej głosów otrzymają po 10 komentarzy na blogu oraz polecę go w poście :)

Powodzenia ;)
Baardzo dziękuję za wszystkie komentarze i wejścia. Jesteście kochani <3

9 komentarzy:

  1. Dla chłopca: Luis,Dla dziewczynki Ally
    Mój blog http://one-life-with-him.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopiec: Mike Dziewczynka: Alice

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopczyk - Tom , Matt
    Dziewczynka - Rossmery ( Rosse ) , Betty , Miley

    Bardzo przepraszam że nie jest to tylko po jednym imieniu , ale nie umiałam się zdecydować! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla dziewczynki: Lili lub Melody
    Dla chłopca...hym...może- Toby

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla chłopca: Nicki
    Dla dziewczynki: Sarah

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla dziewczyny-Lucy Dla chłopca-Nicholas- skróty ,,Nick", ,,Nicky"

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynka Alice a chłopak Edward
    Piszesz super bloga.
    Mój i kumpeli jest o 1d, ale jestem również wielką fanką R5. A oto adres bloga crazystories-about-1d-and-lbg.blogspt

    OdpowiedzUsuń
  8. dla dziewczynki: Gabrielle,Lisa
    dla synusia: Anthony, Austin/Gabii

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla dziewczynki: Victoria lub Julia
    Dla chłopca: Gabriel (Gabe)

    OdpowiedzUsuń