sobota, 19 października 2013

XXIX. Hey, Ross! I have a surprise for you!

NARRATOR
Z samego rana reszta rodziny Lynchów i Vanessa pojawili się w domu. Ross i Lau leżeli na kanapie i oglądali film. Nikt prócz Rylanda nie był do końca trzeźwy. Nessa z zasady bardzo rzadko piła, a jeśli już to naprawdę mało, więc pary siedemnastolatków nie dziwił fakt, iż owa panna ledwo trzymała się na nogach. Najmłodszy z chłopaków zrobił stos tostów i po kilkunastu minutach wszyscy siedzieli przy stole, rozmawiając.
-Nie wiem, co się działo. Pamiętam tylko, że weszliśmy do domu przez drzwi-opowiedziała Laura.
Riker nagle wybuchnął śmiechem. Reszta popatrzyła się na niego jak na wariata.
-Co cię tak bawi?-mruknął Rocky, którego najwyraźniej opuścił dobry humor.
-Niedobrze mi-brunetka zatkała dłonią usta i wybiegła z jadalnii.
Do końca dnia żadna osoba nie opuściła domu. Odsypiali po imprezie urodzinowej Delly. Tylko Lau cały czas kręciła się po pokoju swojego chłopaka. Źle się czuła i nie mogła usiedzieć na miejscu.

*23 sierpnia, dwa tygodnie od urodzin Rydel*

OCZAMI LAURY
Wlokłam się ulicą za siostrą. Trzymała mnie za rękę tym samym nie dając szans na ucieczkę. Wcale nie miałam ochoty gadać z Rossem!
-Nie masz prawa mnie do tego zmuszać!-warknęłam, usiłując się wyszarpać.
-Fakt. Nie uważasz jednak, że powinien wiedzieć?-odparła ciepło.
W głębi duszy na pewno była zła, ba, może nawet wściekła. Stanęłam w końcu przed drzwiami i nacisnęłam dzwonek. Otworzył rozpromieniony Ross. Jego uśmiech sprawił, że poczułam się pewniej.
-Cześć! Wejdźcie!-pocałował mnie w policzek.
Reszta Lynchów też podeszła się przywitać. Nessa udawała radosną i świetnie jej to wychodziło.
-Coś się stało?-spytał mnie z troską blondyn.
-Uh, nie. Właściwie to mam niespodziankę-zaczęłam.

9 komentarzy:

  1. Ejjjjj?!!!!'!'!''!!!!!!!! Czemu wlasnie w takim momecie ?!!! Dziewczyno dawaj szybko nextttt!!!!
    ~ pozdro~ patka

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jestem w ciąży" hahahaha xd Kocham tego blog'a <3 Zapraszam do mnie, nowy rozdział powinien pojawić się jutro :3 forever-together-auslly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam, że po tej imprezie ktoś będzie w ciąży, ale bardziej spodziewałam się, że będzie to Rydel, ale mnie zaskoczyłaś
    świetny czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj szybko nexta <3 Prosze <333

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie ciąża hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dawaj next
    cudowny jak zawsze
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. serio w takim momencie no ale i tak każdy wie, że będzie chodziło o ciążę mogłam się tego spodziewać ale to nawet fajnie, że Laura jest w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super niech zgadnę ciąża to nawet fajnie :)

    OdpowiedzUsuń