czwartek, 14 listopada 2013

48. Really? I thought that guys catch the bouquet!

OCZAMI ROSSA
Pobiegłem do łazienki po kubek wody, który zaraz wylałem na Lau. Dreszcz przeszedł po jej ciele, otworzyła szeroko oczy.
-Czyli nie?-spytałem smutno.
-Tak.
-Chcesz?-powtórzyłem.
-Chcę-uśmiechnęła się pięknie i przylgnęła do mnie.
Założyłem pierścionek na palec brunetki. Jej oczy rozbłysły. Moglibyśmy się pochwalić, ale pewnie wszyscy śpią. Chociaż...
-Delly! Zaręczyliśmy się!-krzyknąłem.
Blondi stanęła w drzwiach z nieprzystępną miną.
-Gratuluję, ale mam zamiar się wyspać-mruknęła nieprzytomnie.
-Odbiło ci?-zaśmiała się brązowooka.
-Przy tobie zawsze.
Do drugiej rozmawialiśmy, głównie o Allyson. Lau już teraz martwi się porodem, ale obiecałem, że będę przy niej.

*1 listopada*
OCZAMI RIKERA
Promienie jesiennego słońca obudziły mnie o ósmej rano. Niechętnie zwlokłem się z łóżka i pobiegłem się ubrać. Kilkanaście minut później stałem pod drzwiami Delly. Ostrożnie nacisnąłem klamkę. Moja siostra leżała obok Ella, głowę trzymała na jego klatce piersiowej.
-Obudźcie się, gołąbeczki!-krzyknąłem.
Brunet spadł na podłogę, a Rydel nawet nie drgnęła. Mina Ratliffa wyrażała głębokie zdegustowanie.
-Musimy wszystko spakować, ogarniasz to?-spytałem.
-Fakt. Ma rację-odezwała się Delly zaspanym głosem.
Zabraliśmy się za wpychanie mniejszych przedmiotów do pudeł, które przyniósł dwudziestolatek. Po godzienie dołączyli do nas Ross, Ryland i Rocky, dla którego mieliśmy specjalną niespodziankę. Dziewczyny musiały iść do siebie. Dopiero wieczorem stanęliśmy w progu nowego domu. Ja przeniosłem przez niego Van, a Ross Laurę. Tak dla zabawy. Laski śmiały się przy tym, jakbyśmy je łaskotali.
-A właśnie...-zaczął mój młodszy braciszek, stawiając brązowooką na ziemi-Jesteśmy zaręczeni.
-Nareszcie!-krzyknął uradowany Ratliff-Będą dwa śluby!
-Nie licz na to, że złapiesz bukiet. Chłopaki nie mogą-zakpiłem.
-Serio?-spytał ze smutkiem.
-Haha. Nie wiedziałeś?
-Myślałem, że faceci łapią bukiet, a kobiety krawat-wytłumaczył.
-Głupek-stwierdziła Delly-Ale mój.

OCZAMI ROCKY'EGO
-Czas wybrać pokoje-oznajmiła Ness-A, właśnie! Ell, wprowadzasz się?
-Nie. Kto ci głupot nagadał?-spytał.
-Riker-odparła, patrząc na blondyna-Widzisz misiu, twój problem z głowy.
-Ness...
-No chodźmy!-krzyknąłem, wybiegając po schodach na górę.
Na pierwszych z wielu drzwi wisiała kartka z moim imieniem. Ostrożnie nacisnąłem klamkę i wpakowałem się do pokoju. Zdziwiło mnie to, że był urządzony. Widocznie ktoś już wcześniej się tym zajął. Ściany pomalowano na zielono, sufit był biały, dywan puchaty. Do tego na ścianie wisiał telewizor, a na stoliku leżała nowiutka gitara.
-Wszystkiego naj!-krzyknęła moja rodzinka, siostry Marano i Ell.
-Dziękuję wam. Tu jest cudownie!

NARRATOR
Każdy kolejno wchodził do swojego pokoju. Rydel przypadł jeden z większych, różowy, z meblami z jasnego drewna i szafą zajmującą 1/3 powierzchni. Ten Rylanda był pełen przeróżnych sprzętów i innych śmieci, które według chłopaka były mu niezbędne do życia. Rossowi i Laurze przydzielono wspólny. Połowa pomalowana na żółto, a druga na czerwono robiła wrażenie. W kącie stało dziecięce łóżeczko, nad nim naklejony był napis "Ally". Ściany wprost uginały się od wspólnych zdjęć nastolatków. Nessie przypadł błękitny pokoik z ciemnymi meblami i wielką szafą. Tak jak wszystkie inne, wyposażono go w telewizor i kilka innych pierdółek. Najbardziej jednak wyróżniał się pokój najstarszego z Lynchów. Trzy ściany były w kolorze niebieskim, ale za to na trzeciej widniała fototapeta z... Vanessą. Podczas gdy wszyscy z zachwytem wpatrywali się w zdjęcie, blondyn skrzyżował ręce na piersi.
-Mam nadzieję, że się podobają-powiedział z uśmiechem.
-WOW! To jest genialne!-odparła oniemiała Nessa.

-----
Haha, spróbujcie przeczytać sobie zdania z tytułów rozdziałów, od najstarszych do najnowszych. Niezły dialog XD

8 komentarzy:

  1. Boski i jak mówiłm śledze cały czas twój blog bo jest najwspanialszy na świecie (bez obrazy dla innych blogów z raurą i innych)
    Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rozdział jest cudny ( jak wszystkie twoje inne rozdzialy) , pisz szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny rozdział!!! Dawaj szybko nexta !

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam dawaj szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo i dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper jest :D
    Cieszę się, że Lau się zgodziła ^^
    Czekam na nowy ;33

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAA będzie ślub! xd Świetny rozdział i czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń