sobota, 16 listopada 2013

49. I love you! Most in the world!

*8 listopad*
NARRATOR
Wszyscy prócz Rikera obudzili się o siódmej. Delly, Lau i Rocky'ego przydzielono do dekorowania stołów, Ross zabrał się za pieczenie tortu, a Ryland pobiegł po Ellingtona. Zadaniem Nessy było obudzenie blondyna i nie pozwolenie mu na opuszczenie pokoju. Ostrożnie usiadła na łóżku obok niego.
-Hej-uśmiechnął się.
-Cześć-pocałowała go w policzek-Nie śpisz już?
-Jak widać. Gdzieś od godziny.
-Zagrajmy w coś!-krzyknęła szatynka.
-Wszystkie gry są na dole. Pójdę po nie.
-Siedź na tyłku!-mruknęła-Ja idę.
-A potem narzekasz, że jestem gruby jak świnia-westchnął.
Szybko zbiegła do salonu i wygrzebała warcaby z jednej z szafek. Grali w nie jedynie kilkanaście minut i za każdym razem wygrywała Nessa.
-Idę coś zjeść-oznajmił.
-Nie!-wrzasnęła, siadając mu na kolanach-Zrób mi warkocza!
-A niby jak? Nie umiem!
-To się nauczysz.
Westchnął ciężko i zaczął przeczesywać palcami jej włosy.
-O co ci chodzi, Vanka?-spytał w końcu.
-O nic. Chcę spędzić z tobą trochę czasu.
-A nie możemy razem zjeść?
-To chodź na miasto-zaproponowała, wstając na nogi i otwierając drzwi balkonowe.
-Nessa, powaliło cię? Nie będę skakał z drugiego piętra!
-To cię wypchnę-zachichotała.
-Chodź na dół-złapał ją za rękę i pociągnął w stronę drzwi.
Dziewczyna odchyliła się w tył z zamiarem zaparcia się, ale poleciała na tyłek.
-Co ci odbiło?-mruknął zirytowany dwudziestodwulatek.
-Gówno! (nie mogłam się powstrzymać :p - od autora) Nie zejdziesz na dół!
W tym samym czasie w kuchni dziewczyny sprzątały kawałki talerza, który rozbił Ross, a sam blondyn dekorował tort. Trzeba przyznać, że świetnie mu szło. Mieli naprawdę mało czasu, ale na szczęście pokój był już udekorowany.
-Riker! Stój!-usłyszeli wrzaski Vanessy-Stój, baranie!
Wszyscy naraz wybuchnęli niepohamowanym śmiechem. Ellington padł na ziemię, przy okazji wycierając pozostałości po lukrze nową bluzką.
-O, koleś, dzięki-powiedział siedemnastolatek, któremu zwyczajnie nie chciało się sprzątać.
-Gotowi?-spytała Delly.
-Tak!-odkrzyknęli chórkiem.
Wysłała SMS'a do swojej przyjaciółki, która aktualnie płakała i krzyczała, że Riker jej nie kocha. Nabrał się na to. Nic dziwnego. Ness to w końcu świetna aktorka.

OCZAMI RIKERA
-Kocham cię! Najbardziej w świecie!-zapewniłem ją po raz trzydziesty.
Nagle jej telefon zawibrował. Wyciągnęła go z kieszeni i odczytała wiadomość.
-Możemy iść-oznajmiła beztrosko, zupełnie jakby nic się nie stało.
Wywróciłem teatralnie oczami i ruszyłem za nią. Ledwo postawiłem nogę na ostatnim ze schodów, a cała moja rodzinka i przyjaciele wyskoczyli zza sofy, foteli i firanek.
-Najlepszego, Riker!
Zaczęli śpiewać, a ja objąłem szatynkę ramieniem. Przez najbliższe kilka godzin rozpakowywałem prezenty. Najbardziej w oczy rzucała się paczuszka od Van. Otworzyłem kolorową kopertę, która była do niej dołączona.
"Kiedy się poznaliśmy, pobiłeś swojego brata i moją siostrę. Wiele razy się kłóciliśmy, ale wiedz, że Cię kocham i zawsze będę. Twoje Słoneczko"
Z ozdobnego opakowania wyleciał otwierany naszyjnik w kształcie serca. Tak jak się domyślałem, w środku było nasze wspólne zdjęcie. To samo, które wisiało na ścianie, obok mojego łóżka. Spojrzałem jej prosto w oczy. To ta jedyna. Na pewno.


------
Krótko, bo krótko, ale jest :) Podoba się nowy wygląd? Niestety na komórkach nie działa XD Dziękuję za wszystkie komy i wejścia <3

Jeszcze kilka rozdziałów do ślubu :D Nie powiem czyjego, ale zaufajcie mi - będzie się działo!

9 komentarzy:

  1. Wygląd jednym słowem BOOSKI :* . ROZDZIAŁ BOSKI , CUDOWNY , GENIALNY PO PROSTU NIESAMOWITY ! :* zapraszam do mnie : stealyourheart123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląd jest GENIALNY!! rozdział boski !! czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny i boski,wspaniały,niesamowity,orginalny...
    Żeby sie nie rozpisywać napisze
    "Błagam dawaj szybko nexta"

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd jest bardzo fajny.Kolory dobrane bardzo dobrze.Czekam na next;)
    PS Rozdział był bardzo fajny i w ogóle mega!!<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon wykonała Eveline z http://wonder-templates-eveline.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się masz talent. Szablon robi niesamowite wrażenie,kocham cię <3
    (nie podpisuje się, bo i tak wiesz kto to napisał ;) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam next bo masz talent

    OdpowiedzUsuń
  8. Next powinien być jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń