piątek, 13 grudnia 2013

71. I told her but she still refuse to listen.

CZĘŚĆ PIERWSZA

OCZAMI ROSSA
-ROCKY! TY UŁOMIE PIEPRZONY!-ryknąłem, widząc, jak brunet wyrzuca moją płytę The Script przez okno-Kurna, no!
-Sorry, Kelly przechodziła-wyjaśnił.
-To tak się robi-pobiegłem do jego pokoju i wziąłem jego ulubioną zabawkową gitarę.
Po powrocie, zanim zdążył mi ją odebrać, rzuciłem prosto w... Delly. Gwałtownie odskoczyłem w tył.
-Ja pierdzielę! AU! Rocky, zginiesz!-wrzasnęła, biegnąc do domu.
Brunet popatrzył na mnie morderczo i zaczął gonić. Zatrzasnąłem mu drzwi do pokoju przed drzwiami.
-No i co takiego się stało?-Laura uniosła brwi.
-Rocky się stał. Po co on był rodzicom, no?! Po co?!
-Po to, żebyś ty był następny-zachichotała.
-Ugh.

OCZAMI RYDEL
Miałam właśnie wypchnąć dziewiętnastolatka przez okno do basenu, kiedy dostałam sygnał wiadomości. Od Roberta. Czego chce?!
-To był Ross!-jęknął Rocky.
-Spierniczaj. NOW!-rozkazałam.
Omal się nie zabił, uciekając z pomieszczenia. Spojrzałam na treść SMSa. "Kiedy ślub? ;)" Wybrałam numer do chłopaka.
-Skąd wiesz?-wymruczałam.
-Jesteś przewidywalna, a zresztą wiem, że kochasz go nad życie, bejbe. Wyślij zaproszenie, będę grzeczny.
-Dzięki za wszystko. Wyślę-rozłączyłam się.
-No siemka!-w drzwiach stanął Ell.
-A ty tu czego?
-Rocky?
-Rocky-potwierdziłam-Mówiłam mamie, że skoro Rik jest głupi, to następny lepszy nie będzie, ale nie słuchała.
-Dzięki, bro!-krzyknął blondyn.
-Nie mów tak do mnie, baranie!
-To ja lepiej znikam. Wrócę jak ci się okres skończy-Ratliff zaczął się wycofywać.
-Aaaa!-wydarłam się na całe gardło-Nie mam okresu, debile!
-Spokojnie-usiadł obok-To co w takin razie? Jesteś w ciąży? Chyba, że rodzisz, a nie było widać oznak!
-Ja pierdzielę! Słyszysz się?
-No raczej.
-Oszaleję z wami kiedyś!

----
Mega krótki, bo wieczorem może druga część :) Przy okazji założyłam nowego bloga: rikerandvan.blogspot.com
Będziecie czytać? ;D

11 komentarzy:

  1. Ale zajebisty rozdział,skąd bierzesz tyle pomysłów.Ja nad swoim rozdziałem to ślęczę z dwa dni i nie mogę skończyć.Ale nie o mnie.BArdzo super pierwsza część,tylko szkoda że taka krótka
    A nowego bloga zaraz dodam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo . dodaj dzis next prosze

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next, a rozdział był w sam raz;D
    Bloga na pewno odwiedzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Exstra !!!! Nowy blog jest super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy next !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy next !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Next Next szybciutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Next Next szybciutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Next Next szybciutko !!!

    OdpowiedzUsuń